خواص درمانی سنگ شاه مقصود

آشنایی با خواص درمانی سنگ شاه مقصود

اعتقاد به شفا دادن و خواص درمانگر برای سنگ ها از اصول و پایه های طب باستانی است که امروزه نیز به وفور و گاه در حد نامتغارف و خرافات گونه مورد توجه بسیاری از جوامع قرار میگیرد.

سوای مسائل اغراق امیزی که در خصوص سنگ شاه مقصود نیز عنوان گردیده شاخصه ی ” آرام بخش بودن ” توسط همه ی کسانی که به صورت حرفه ای با تسبیح شاه مقصود سر کار دارند تجربه گردیده و مورد تایید اکثر قریب به اتفاق آنان است.

تسبیح شاه مقصود
خواص درمانی سنگ شاه مقصود

در خواص درمانی سنگ ها برای شاه مقصود اورده اند که :

دارای ارتغاشات بسیار ملایمی است و کل سازمان بدن را فعال میکند . این سنگ باعث هماهنگی و آرامی در اعصاب میشود . برای تقویت قلب و اصلاح جریان خون و رها سازی چاکرای شبکه ی خورشیدی بسیار موثر است و نیز برای درمان افسردگی، عصبانیت ،بی خوابی و حالت های ضعف موثر میباشد .به علاوه کمک بزرگی به بیماران کبد میکند . اعصاب حس چشایی را تحریک و غدد را تقویت میکند ستون فقرات را نیرو میبخشد و سردرد را تسکین میدهد .

همچنین برای تنگی نفس ، برنشیت ، سرفه و سرماخوردگی مفید است این سنگ با تاثیر بر چاکرای شبکه ی خورشیدی قدرت تمرکز خلاقیت و آگاهی را  زیاد میکند . تفکرات عالی و برجسته ایجاد میکند و روحی شاداب و چالاک به ما میدهد . این سنگ باعث شادی خلق و خوی خوش صلح همراه با هماهنگی و نظم میشود .

منبع: سایت شاه مقصود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *